Regulamin - orangemedica

Przejdź do treści
REGULAMIN
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Rozpoczęcie korzystania z Serwisu oznacza pełną akceptację treści niniejszego Regulaminu. W przypadku braku akceptacji regulaminu prosimy się o opuszczenie natychmiastowe tego serwisu internetowego, ponieważ warunkiem koniecznym korzystania z tej strony internetowej jest przestrzeganie niniejszego regulaminu.
2. Poza regulaminem zapoznaj się ze sposobem agregowania i przetwarzania danych o pacjencie oraz z polityka prywatności.
3. Następujące akty prawne mają zastosowanie do niniejszego regulaminu.
a) Dz.U.2002 nr 144 poz. 1204 (Ustawa z dnia 18.07.2002. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną)
b) Dz.U.2004 Nr 171 poz. 1800 (Ustawa z dnia 16.07.2004r Ustawa prawo telekomunikacyjne).
c) Dz.U. z 2009 r. Nr 52 poz. 417 (Ustawa z dnia 5.11.2008 r. Ustawa o prawach i Rzeczniku Praw Pacjenta)
d) Dz. U. 1964 nr 15 poz, 93 (Ustawa z dnia 24.04.1964r. Kodeks cywilny).


§2 DEFINICJE


1. Poniższe określenia otrzymują swoje znacznie w Regulaminie:
a) Usługobiorca (pacjent/ -tka), świadczeniobiorca - każda osoba pełnoletnia fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług medycznych, świadczeń medycznych za pomocą serwisu które są świadczone przez podmiot leczniczy, w przypadku, gdy osoba posiada ograniczone zdolności do czynności prawnych zostaje pacjentem pod nadzorem i zgodą swojego przedstawiciela ustawowego. Pacjent lub pacjentka jest usługobiorcą, konsumentem usługi, osobą fizyczną, zawierającą umowy bezpośrednio związaną lub niezwiązaną z działalnością gospodarczą podmiotu leczniczego, dokonująca zakupu świadczeń, usług, towarów od podmiotu leczniczego,
występująca w roli świadczeniobiorcy.
b) Podmiot leczniczy -  Orangemedica, lek. Marcin Grzebyk z siedzibą w Warszawie, ul. Augusta Fieldorfa "Nila" 10 lok. 317, 03-984 Warszawa, NIP: 727-249-73-14 Regon:.
Usługodawcą faktycznym jest osoba współpracująca z podmiotem leczniczym,
powiązana z podmiotem za pomocą umowy cywilno- prawnej.
c) Usługodawca – osoba wykonująca świadczenie medyczne w ramach podpisanej umowy cywilna – prawnej z podmiotem leczniczym, jest ona faktycznym świadczeniodawcą, wykonując usługi w postaci świadczeń medycznych w siedzibie podmiotu leczniczego lub zdalnie za pomocą narządzi teleinformatycznych.
d) Rejestracja – proces utworzenia Konta w Serwisie.
e) Konto – obszar zawierający dane w zakresie przeprowadzonych transakcji oraz instrument służący bezpośrednio do realizacji Usługi przez Użytkownika.
f) Lekarz - osoba legitymująca się prawem wykonywania zawodu lekarza,
o którym mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2020.514), która prowadzi i wykonuje indywidualną praktykę lekarską lub indywidualną specjalistyczną praktykę lekarską w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2020.295).
g) Dietetyk - osoba, która ukończyła studia I lub II stopnia w zakresie dietetyki medycznej
h) Rehabilitant - osoba, której działalność i kompetencje reguluje ustawa z dnia 25 września 2015 r.
o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U.2022.168).
i) Pielęgniarka lub Położna - osoba posiadającą prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, wykonującą indywidualną praktykę pielęgniarską w rozumieniu ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U.
z 2011 r. Nr 174, poz. 1039 ze zm.)
j) Psycholog - osoba, która ukończyła studia II stopnia w zakresie psychologia
k) Arterapeuta - osoba, która jest artystą, twórcą, zajmuje się aktywnie terapią sztuką lub naucza w zakresie nauki malarstwa, gry na instrumencie, sztuk łączonych.
j) Świadczenia Zdrowotne - działania medyczne mające na celu przewracanie, poprawę, ratowanie, zachowanie zdrowia oraz inne działania medyczne, które są skutkiem procesu leczenia lub wynikają z przepisów odrębnych, regulujących zasady ich wykonywania, zgodne ze sztuką medyczną.
k) Usługa telemedyczna i świadczenie medyczne stacjonarne - świadczenie zdrowotne udzielane drogą elektroniczną lub telefoniczną na odległość przy wykorzystaniu narzędzi teleinformatycznych lub telefonu komórkowego, bez wykonania bezpośredniego badania przedmiotowego pacjenta, po zebraniu wywiadu z możliwością wykonania konsultacji medycznej zdalnej  (teleporady).
W ramach usługi telemedycznej dopuszcza się wykonanie następujących usług medycznych: e - konsultacja, e - recepta e-zwolnienie, e-skierowanie, e-porada pielęgniarska, e-konsultacja dietetyczna, e - konsultacja rehabilitacyjna, e - konsultacja psychologiczna, e - konsultacja arterapeutyczna.   Skutkiem e – konsultacji lekarskiej może być wystawione e-zwolnienie lekarskie oraz e – recepta lub e – dieta. Usługi są płatne zgodnie z cennikiem zawartym w serwisie orangemeica.pl. W ramach świadczeń medycznych ambulatoryjnych odbywają się wizyty ogólnolekarskiej, lekarskie specjalistyczne, psychologiczne, arterapeutyczne, zajęcia w laboratoriach kuchennych.
l) e - konsultacja lekarska (usługa telemedyczna, konsultacaj telemedyczna) : świadczenie zdrowotne ambulatoryjne udzielane przez lekarza w formie teleporady, świadczenie zdrowotne ambulatoryjne udzielane przez lekarza w formie teleporady,
po zebraniu wywiadu, bez wykonania badania przedmiotowego, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego,  na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, po zebraniu wywiadu, bez wykonania badania przedmiotowego, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
m) e -konsultacja dietetyczna - porada dietetyczna udzielana przez wykwalifikowaną dietetyczkę, za pomocą systemu i narzędzi teleinformatycznych.
n)  e -konsultacja pielęgniarska - porada pielęgniarska udzielana przez wykwalifikowaną pielęgniarkę lub położną za pomocą systemu i narządzi informatycznych.
o) e -konsultacja psychologiczna - porada psychologiczna udzielana przez wykwalifikowanego psychologa za pomocą systemu i narzędzi teleinformatycznych.
p) usługa e-arterapeutyczna - lekcja lub porada arterapeuty, nauczyciela gry na instrumencie, twórcy malarza lub innego arterapeuty
r) e – konsultacja rehabilitacyjna - - porada rehabilitanta/fizjoterapeuty udzielana przez wykwalifikowanego psychologa za pomocą systemu i narzędzi teleinformatycznych.
s) e - recepta  - recepta na produkt leczniczy lub wyrób medyczny, wystawiona zgodnie ze sztuką lekarską, na podstawie aktualnego stanu wiedzy, zgodnie z zasadami etyki lekarskiej oraz na podstawie wszystkich zebranych umiejętności zawodowych i doświadczeń, wystawione przez lekarza lub inną osobę wykonująca zawód medyczny na podstawie uprawnień
t) e - zwolnienie -     zaświadczenie o niezdolności do wykonywania pracy na podstawie przeprowadzonego wywiadu, teleporady, zgodnie z zasadami sztuki medycznej przecinek w oparciu o zasady etyki zawodowej i aktualną wiedzę, przy wykorzystaniu wszystkich aktualnych umiejętności i doświadczeń zawodowych
U) e -skierowanie lub e – zaświadczenie – skierowanie na analizy i badania diagnostyczne oraz do innych specjalistów a także zaświadczenia o odbytej wizycie, usprawiedliwienia absencji na studiach z powodu choroby.
w)  opłata - należność finansowa ponoszona przez użytkownika na poczet, przeprowadzenie e- konsultacji,  w związku z  wystawienie e - zwolnienia lub e-  recepty przy pomocy zewnętrznego serwisu Przelewy24, PayU, Blue Media, PayPal, Google Pay, Apple Pay, które ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie transakcji
y)  formularz zamówienia - deklaracje zawarcia umowy o świadczenie usług medycznych lub innych konsultacji  za pośrednictwem  i przy użyciu serwisu internetowego
z) dokumentacja medyczna - zagregowane dane za pomocą zewnętrznego serwisu  mydr, który ponosi od[potwierdzalność za przechowywanie i gromadzenie danych o osobie możliwej do zidentyfikowania zgodnie z Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).


§3 CELE DZIAŁALNOŚCI, MIEJSCE, RODZAJ I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH -   USŁUG TELEMEDYCZNYCH




1.    Celem działalności jest prowadzenie działalności medycznej, polegającej na wykonywaniu odpłatnych ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych na miejscu przy ulicy Augusta Fieldorfa „Nila” 10 lokal 317 03- 984 Warszawa lub za pomocą systemów teleinformatycznych, szeroko rozumianych innych systemów łączności.  Osoba udzielająca porady, konsultacji zdalnej lub na miejscu może przebywać zarówno w miejscu pełnienia działalności jak i w dowolnym innym miejscu w przypadku udzielania porad zdalnych, telekonsultacji.
2.    Świadczenia telemedyczne obejmują porady w ramach opieki Zdrowotnej, profilaktyki,
porady specjalistyczne, zakup badań diagnostycznych USG i elastograficznych, konsultacje i porady pielęgniarskie, porady położnej, konsultacje rehabilitacyjne arteterapeutyczne.
3.    Świadczeń zdrowotnych udzielają osoby wykwalifikowane, legitymujące kwalifikacjami popartymi dyplomami zgodnymi z aktualnymi przepisami prawa, mogą omawiać stan zdrowia za pomocą wideokonferencji, telefonicznie, za pomocą innych narządzi komunikacji.



§3 ZASADY REZERWACJI, REJESTRACJI I UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH I USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ TERAPEUTYCZNYCH ZA POMOCĄ NARZĘDZI TELEINFORMATYCZNYCH.



1.      Usługi telemedyczne są dostarczane i świadczone przy pomocy serwisu internetowego
są dostarczane w rozumieniu przepisów prawa ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020, poz. 344). Przepisy prawa są zgodne z Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów
z zakresu ochrony danych osobowych oraz przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U.2020. poz. 287). Umowa o  usługę medyczną dotyczy art. 3 ust. 1
Ustawy o działalności leczniczej oraz art. 2 ust. 4 Ustawy o zawodzie lekarza i mają do niej zastosowanie przepisy powyższych  ustaw, a także przepisy Ustawy o Rzeczniku Praw Pacjenta i prawach pacjenta, a także jest mową dotyczącą usług zdrowotnych w rozumieniu art. 3 ust. 2 pkt. 7 Ustawy prawach konsumenta. Usługa telemedyczna nie jest przeznaczona dla pacjenta w stanie zagrożenia życia lub wymagającego hospitalizacji bezpośredniego kontaktu z pacjentem (usługa nie jest świadczeniem ratujący życie). Jeżeli uzyskanie usługi telemedycznej nie jest możliwe w chwili inicjacji tej usługi z jednej ze stron lub stan pacjenta, samopoczucie ulega pogorszeniu to powinien on skorzystać natychmiastowo z pomocy zespołu ratownictwa medycznego, który przetransportuje pacjenta w asyście ratownika lub lekarza do szpitala.
2.      Rezerwacja usługi w serwisie - pacjent rezerwując usługę w serwisie automatycznie:
a)      potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego treść,
b)     wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych o stanie zdrowia Pacjenta zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO) oraz po akceptacji i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podmiotowi leczniczemu. Brak możliwości wykonania usługi następuje w sytuacji braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub na wniosek usługodawcy, jeżeli zachowanie pacjenta będzie niezgodne z kanonami przyjętej kultury osobistej. Rezerwacja usługi odbywa się na formularzu rejestracyjnym i obsługuje ją zewnętrzny operator mydr.pl
3.    Zasady zakupu usługi telemedycznej oraz świadczenia medycznego stacjonarnego za pomocą platformy teleinformatycznej - aspekty ogólne. Zakupu świadczenia medycznego, usługi telemedycznej odbywa się poprzez zrozumienie, wykonanie poniższych czynności oraz akceptację zasad procesu, który obejmuje:
a)      rejestrację w sklepie  - poprzez kliknięcie na wybraną usługę lub na podstronie usługodawcy świadczenia.
b)     przekierowanie do formularza rejestracji, w którym należy wpisać: „Imię i Nazwisko”, „pesel”, „datę urodzenia”, „płeć”, „adres e-mail” oraz „numer telefonu komórkowego”. W momencie rejestracji konieczne jest złożenie następujących świadczeń woli: oświadczenie o zapoznaniu i akceptacji niniejszego regulaminu, polityki prywatności oraz akceptacji polityki coockies, ukończenia 18 roku życia oraz rzetelności i zgodności z prawdą zamieszczanych danych osobowych. Zastrzega się, iż rejestracja pod fikcyjnym nazwiskiem lub w imieniu innej osoby jest zabroniona. Odpowiedzialność za podawanie nieprawdziwych danych podczas rejestracji ponosi pacjent. Administrator portalu zastrzega sobie prawo do weryfikowania danych osobowych w celu potwierdzenia ich zgodności z prawdą za pomocą narzędzi teleinformatycznych łącznie z telekonferencją włącznie lub za pomocą dowodu osobistego. Ochrona dostępu do platformy w postaci login i hasła przez dostępem niepowołanym osób trzeci stanowi obowiązek usługobiorcy.
c)      akceptację regulaminu równoznaczną ze zrozumieniem i akceptacją przez pacjenta/pacjentkę polityki prywatności, która szczegółowo opisuje ochronę danych osobowych
i odpowiedzialność oraz odpowiedzialności pacjenta za płatności w systemie informatycznym dostarczanym przez operatora Przelewy24, PayU, Blue Media, PayPal, Google Pay, Apple Pay. Poprzez akceptację regulaminu świadczeniobiorca zgadza się i akcpetuje fakt, iż sług telemedyczna nie zastąpi wizyty stacjonarnej, a korzyść odniesiona przez usługobiorcę z zastosowania telemedycyny nie może zagwarantować żadnych rezultatów. Usługa telemedyczna nie ma na celu zastąpienie świadczenia medycznego ambulatoryjnego przeprowadzonego na miejscu.
d)      Podjęcie działań w nagłych wypadkach i stanie zagrożenia życia świadczeniobiorcy
zobowiązując usługobiorcę o skorzystanie z pomocy doraźnej, pogotowia ratunkowego dzwoniąc na nr 112 lub najbliższego podmiotu leczniczego, skorzystania pomocy szpitalnej i leczenia zgodnego z zaleceniami zakładów opiekuńczo – leczniczych - usługobiorca akceptuje fakt umawiania wizyt telemedycznych i stacjonarnych na konkretną godzinę oraz wykonanie tej usługi przez podmiot współpracujący z usługodawcą. Proces zakupu usługi medycznej teleinformatycznej oraz świadczenia medycznego (ambulatoryjnego, stacjonarnego) może odbywać się opcjonalnie za pomocą rozmowy telefonicznej na numer tel. 500 231 898. Świadczenia medyczne ambulatoryjne (stacjonarne, na miejscu) - odbywają się w siedzibie Orangemedica albo w innym lokalu wynajętym dodatkowo na potrzeby konsultacji , mogą obejmować świadczenia medyczne specjalistyczne, konsultacje lekarskie ogólne, konsultacje psychologiczne, konsultacje arterapeutyczne, konsultacje i zabiegi pielęgniarskie, konsultacje dietetyczne oraz inne porady.
a)    Zasady zakupu usługi telemedycznej oraz świadczenia medycznego stacjonarnego za pomocą platformy teleinformatycznej - aspekty szczegółowe:  Zakup świadczenia medycznego na        platformie rozpoczyna się poprzez wybór świadczenia w sklepie lub na stronie usługodawcy świadczenia. Pojawia się formularz świadczenia medycznego /usługi telemedycznej.
W formularzu pacjent pozostawia dane osobowe i kontaktowe wymienione wyżej oraz rezerwuje termin wizyty w przypadku telekonferencji, odpowiada na pytania wywiadu lekarskiego w przypadku wypisania recepty lub zwolnienia lekarskiego. Następnie formularz  kończy się akceptacją danych i przekierowaniem do systemu płatności oraz podziękowaniem za dokonanie płatności.
Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnieniach w płatnościach, świadczonych przez podmiot zewnętrzny Blumedia S.A. W przypadku wątpliwości usługodawca może podjąć 2  - krotną próbę kontaktu z pacjentem za pomocą email lub telefonicznie w celu wyjaśnienia wątpliwości, a w przypadku braku możliwości kontaktu z usługobiorcą lub jego przedstawicielem ustawowym, pacjentowi nie przysługuje zwrot za usługę. Świadczeniobiorca akceptuje zasady rozliczeń dwustronnych zgodnie z następującymi zasadami: płatności i zwroty odbywają się tylko za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności Bluemedia S.A, Przelewy24, PayPal, PayU, Google Pay, Apple Pay na rachunek karty płatniczej, z której dokonano płatności lub inny rachunek użyty w transakcji.
b)     Zasady zakupu e – konsultacji: Świadczenia w ramach konsultacji telemedycznych są wykonywane 5 dni w tyg w godzinach 8-22:00 przez wykwalifikowany personel.
W przypadku braku odpowiedzi zwrotnej na zadanie pytanie przez lekarza do 12h dopuszczalna jest rezygnacja z udzielenia usługi telemedycznej a w takiej sytuacji nastąpi zwrot poniesionych kosztów. Usługodawca może zrezygnować z udzielenia konsultacji telemedycznej w przypadku podania nieprawdziwych informacji medycznych lub danych osobowych, w przypadku wulgarnego zachowania pacjenta oraz utraty obiektywizmu leczniczo – terapeutycznego przez usługodawcę, wskutek utraty zaufania przez usługobiorcę. Orangemedica nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez usługobiorców: lekarzy, psychologów, dietetyków, artereapeutów i inne osoby współpracujące z podmiotem leczniczym.
c) Zasady zakupu e-recepty. Czas wypisania e – recepty: 10 min – 3 h.  Recepty wypisywane są przez 7 dni w tygodniu. Czas realizacji e – zwolnienia, e-recepty  wynosi od 10 min do 2h. Ważność e-recepty na antybiotyk wynosi 7 dni, pozostałe leki  - 30  dni. Maksymalna liczba przepisanych opakowań leków na receptę wynosi 4, decyzję o ilości opakowań podejmuje lekarz. Wypisane leki na receptę posiadają 100 % odpłatność, nie podlegają refundacji. Lekarz może wypisać wszystkie leki, za wyjątkiem leków narkotycznych odurzarzajacych, marihuany medycznej, benzdiazepin i innych leków psychotropowych i psychoaktywnych, , testosteronu, w przypadku wnioskowania o te leki przez usługobiorcę, nie przysługuje zwrot kosztów za e – receptę. Usługodawca nie ponosi  
 odpowiedzialności za dostępność i obrót apteczny leku. Pacjent zakupuje usługę poprzez zakładkę „sklep” lub za pomocą podstrony lekarza
d)   Zasady zakupu e-zwolnienia: czas wypisania: od 10 min-5 h. Zwolnienie lekarskie z pracy  wypisywane jest w systemie www.zus.pl i wysyłane płatnikowi oraz w przypadku braku zgłoszenia płatnika do PUE wysyłany jest na adres email usługobiorcy. Pacjent zakupuje usługę  poprzez zakładkę „sklep” lub za pomocą podstrony lekarza
e)    Zasady zakupu e-skierowania: wystawienie e-skierowania następuje w systemie zewnętrznym. Pacjent zakupuje usługę   poprzez zakładkę „sklep” lub za pomocą podstrony lekarza
f)    Zasady zakupu usługi e-psychologiczne, e – dietetycznej, e – arterapeutycznej (w tym nauki  gotowania w laboratoriach kuchennych). Opisy usług można znaleźć w e-sklepie oraz na
 podstronach usługodawców. Zakup usług odbywa się tak jak pozostałych usług, opisany szczegółowo powyżej.




§4 ZOBOWIĄZANIA ŚWIADCZENIOBIORCY


1.      Zapoznania się z ulotką w przypadku wypisanych leków przez lekarza
2.    W przypadku wystąpienia objawów niepożądanych lub nieskuteczności leków zobowiązuje się zgłosić te objawy lekarzowi, który wypisał e-receptę, a w przypadku zaostrzenia objawów niepożądanych zadzwonić na pogotowie ratunkowe lub do szpitala.


§ 5 ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ I REKLAMACJI I ROZWIĄZANIA UMOWY


1.      Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem podmiotu leczniczego ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni wysyłając załącznik
nr 1 na adres email: info@orangemedica.pl. Kwota poniesionej zapłaty za zwróconą usługę zostanie przelana w ciągu 4 dni roboczych na numer konta świadczeniobiorcy. Zwrot może nastąpić na wniosek lekarza, z którym wizyta zakończy się negatywnie lub usługa zostanie w pełni wykonana za wyraźna zgodę konsumenta, wtedy traci on prawo do odstąpienia od umowy.


§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚWIADCZONE USŁUGI


1.     Każdy z usługodawców powiązanych umowami cywilno - prawnymi
z usługodawcą  ponosi odpowiedzialność za wykonane przez siebie usługi, a usługi przez nich wykonane nie są objęte nadzorem merytorycznym, prawnym i finansowym. Usługodawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową, prawna i zawodową, ponosząc pełną odpowiedzialność za ewentualną szkodę wyrządzoną szkodę pacjentowi, które powstało na skutek udzielonego świadczenia zdrowotnego, zastosowanego leczenia, zaniechania lub zaniedbania.
2.      Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za świadczenia telemedyczne oraz szkody wynikłe za braku utrzymywania ciągłości usług, działania siły wyższej.
3.      Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za postępowanie usługodawców w oparciu o fałszywe lub niepełne informacje dostarczone przez pacjenta.
4.    Podmiot leczniczy i usługodawcy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wywołane spowodowane przez wirusy, ataki na platformę usługodawcy lub platformy wspomagające proces sprzedaży i płatności usług, jakiekolwiek ewentualne szkody wynikające z używania platformy, podstron oraz linków, pomimo stosowania przez podmiot leczniczy i usługodawców dostępnych zabezpieczeń zgodnych z przepisami RODO.
5.      Podmiot leczniczy nie [ponosi odpowiedzialności za ciągłość działania portalu.
6.      Usługodawca zabrania nieuprawnionego dostępu do serwisu a w przypadku naruszenia będzie zgłaszał te naruszania do państwowych organów ścigania.
7.      Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za aktualizację i samodzielną leczenie pacjenta na podstawie tylko zamieszczonych informacji na serwisie orangemedica.pl.
8.      Zawarte treści w portalu usługodawcy stanowią jego własność intelektualną.
9.      Usługodawca może dokonać cesji praw i obowiązków na inny podmiot lub osobę fizyczną.
10.     Usługodawca i podmiot leczniczy nie ponosi za wykorzystane treści z serwisu internetowego należącego do podmiotu leczniczego przez osoby trzecie.
11.     Właściciel portalu internetowe zastrzega sobie prawo do dowolnych zmian w zapisach regulaminu oraz treści zamieszczonych na stronach portalu pod adresem internetowym
         www.orangemedica.pl
§7 SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH


1.    Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
2.    Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w Formularzu jest lek. Marcin Grzebyk właściciel  Orangemedica,– firma  z siedzibą w Warszawie, przy ul. Augusta Fieldorfa „Nila” 10 lok. 317, zarejestrowana w CEIDG pod numerem NIP: 727-249-73-14, REGON: 015790944 dalej jako „Administator”. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać kontaktując się z Administratorem pod adresem e-mail admin@orangemedica.pl.
3.     Cele przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe świadczeniobiorcy będą̨ przetwarzane w związku z prowadzoną działalnością̨ leczniczą w celach zapewnienia opieki zdrowotnej oraz zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej. Dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o poniższą podstawę prawną:
a)    w zakresie danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
b)      w zakresie danych osobowych o stanie zdrowia – na podstawie art.9 ust. 2 lit h) RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych o stanie zdrowia jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do obsługi pacjenta.   Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w celów profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, leczenia lub zarzadzania systemami i usługami opieki zdrowotnej.
c)      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbędnym
do realizacji przez nas świadczeń́ medycznych.
4.      Okres przechowywania danych osobowych
a)      Dane osobowe usługobiorcy będą̨ przechowywane przez Administratora przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności przez okres wynikający z ustawy o prawach pacjenta  i
Rzeczniku Praw Pacjenta dotyczący przechowywania dokumentacji medycznej.
5.      Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe mogą̨ być́ udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
a)      osobom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów do udzielania świadczeń́ zdrowotnych;
b)     dostawcom usług dla Administratora, zapewniającym odpowiednie rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające udzielenie i zamawianie świadczeń́ zdrowotnych (np. podmiotom zapewniającym serwis systemów IT i oprogramowania);
c)      podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
6.      Prawo do wniesienia skargi
Przysługuje świadczeniobiorcy prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez                   Administratora.
7.      Źródło pochodzenia danych
Administrator serwisu uzyskuje Pana/Pani dane osobowe poprzez Formularz, utrzymywany przez portal internetowy, którego jest właścicielem.




§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE




1.       Podmiot leczniczy nie świadczy całodobowych świadczeń zdrowotnych.
2.        Zasady ​​ przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Usługodawca zostały określone w Polityce Prywatności, która jest dostępna na serwisie internetowym.
3.       Powstałe ewentualne spory w trakcie świadczenia usług medycznych rozstrzyga
sąd właściwy dla siedziby podmiotu leczniczego.
Załącznik nr 1
 
Miejscowość, data
 
………………………………………
 
………………………………………
 
………………………………………
 
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
 
Adres konsumenta(-ów)
 
 
       Nazwa i adres przedsiębiorcy
 
 
 
Oświadczenie
 
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
 
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
 
 
 
 
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……
 
umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..
 
umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..
 
 
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….
 
 
……………………………………
 
Podpis konsumenta(-ów)
 
(*) Niepotrzebne skreślić
 
1    podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
 
2    podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru
Wróć do spisu treści